Projekt Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@2020
15 lutego 2022
Redaktor

Uczestnicy projektu uczą się przez zabawę również podczas ferii.

W czasie zajęć uczyli się programować, tworząc projekty z klockami Lego Education Spike. Trzymali wirtualne obiekty w swoich dłoniach dzięki Merge Cube, edukacyjnej kostce rozszerzonej rzeczywistości.

Merge Cube – wykonana jest z miękkiej, wytrzymałej pianki wodoodpornej i wstrząsoodpornej o wymiarach 72 mm x 72 mm x 72 mm. Pozwala ona trzymać wirtualne obiekty w dłoniach z wykorzystaniem aplikacji na urządzenia mobilne. Dziesiątki aplikacji do gier AR, pozwalają rozwijać kreatywność oraz pomagają w nauce. Dzięki kostce Merge Cube, można prowadzić ciekawe zajęcia z różnych dziedzin, takich jak: biologia, geografia, czy fizyka. Na kostce można wyświetlać np. animacje wybuchającego wulkanu, pracy serca lub układu słonecznego. Dzieci mogą eksplorować setki zagadnień STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka i matematyka).

Elżbieta Wojtkowiak