WIGILIA W KLASIE I B

WIGILIA W KLASIE I B
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU PROFILAKTYCZNEGO
„PRZYJACIELE ZIPPIEGO”
Program „Przyjaciele Zippiego” to międzynarodowy program promocji zdrowia psychicznego dla dzieci w wieku 5 – 8 lat, który kształtuje i rozwija umiejętności psychospołeczne u małych dzieci. Celem programu jest rozwijanie umiejętności społecznych i emocjonalnych dzieci. Poprzez słuchanie opowiadań i wykonywanie ćwiczeń, dzieci uczą się, jak znaleźć własne rozwiązania problemów. Dzięki temu będą lepiej radzić sobie z trudnościami życiowymi i lepiej współpracować z innymi.
MATEMATYCZNE BOMBKI
Uczniowie klas V-tych po raz kolejny wykazali się kreatywnością. Tym razem z okazji Świąt Bożego Narodzenia przygotowali „matematyczne bombki”.
TURNIEJ WARCABOWY W SMOLICACH
13 grudnia uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w VI Turnieju Warcabowym o Puchar Towarzystwa Gier Planszowych i Gry w Karty „Baśka”. Łącznie startowało 44 zawodników ze szkól podstawowych z powiatu krotoszyńskiego i Milicza. Rozegrano 8 rund systemem szwajcarskim.
W grupie chłopców najlepiej zaprezentował się Stanisław Pestka zajmując III miejsce, natomiast wśród dziewcząt najlepiej wypadła Julia Urna zajmując VIII miejsce. Continue reading
KALENDARZ ADWENTOWY
Nauczycielki matematyki i języka angielskiego przygotowały kalendarz adwentowy dla wszystkich uczniów szkoły – od najmłodszych do najstarszych. Każdego dnia zapraszamy chętnych uczniów do wzięcia udziału w zabawie, a jednocześnie do utrwalania i prezentowania swoich umiejętności z matematyki i języka angielskiego. Codziennie spośród poprawnych rozwiązań losowana jest jedna osoba uprawniona do otrzymania słodkiej niespodzianki.
MATEMATYCZNA UKŁADANKA
Obecnie w klasie V–tej uczniowie zmagają się z ułamkami zwykłymi i zmagania te wymagają ciężkiej pracy i zaangażowania. Dlatego też na zajęciach koła matematycznego młodsi matematycy doskonalili wykonywanie działań na ułamkach angażując się w układankę. Zadaniem uczniów było rozwiązanie przykładów dotyczących dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenie ułamków ,a następnie ułożenia ich rozwiązań według określonych warunków.
Praca przyniosła efekty, a co najważniejsze zaangażowanie uczniów:) Continue reading